Glem alt det dumme Idar Vollvik har gjort siden 2005! Mediekuppet handler om Vollviks geniale PR-innsats for Chess frem til han solgte seg ut. Dette er en bok med stor lærings- og inspirasjonsverdi for alle som arbeider med PR.
«Mediekuppet» er innsidehistorien om PR-metodene, -grepene og –triksene som ga Chess 7000 medieoppslag på 3 år. Her får du informasjonsverktøy tilpasset en ny mediehverdag, som gjør det lettere å lykkes med informasjon, PR og markedsføring. Alle som jobber med kommunikasjon kan dra nytte av erfaringene fra Chess-caset. Som Per Morten Hoff i IKT-Norge sier: ”Mange har mye å lære selv om man ikke ønsker å eksponere seg like mye som Idar Vollvik.” Best av alt: Mediekuppet er ikke nok en kjedelig fagbok! Tor Odland, kommunikasjonsdirektør i Opera Software: ”Boken er ikke bare morsom for alle som driver med kommunikasjon. Den er morsom for alle.” Du kommer til å lære svært verdifulle ting om informasjon og mediehåndtering ved å lese «Mediekuppet» – og du vil more deg stort mens du gjør det!