AndersCappelen.no

  • Utdrag BP 3.0
  • PR-nytt
  • ACs Ytringer i Pressen
    • Presseetikk
    • ACs ytringer i pressen
    • Mediekritikk
    • Medie-eierskap
    • Sosiale Medier
    • PR-caser
    • Andre PR-saker
  • Bøker
  • PR-Forlaget
  • PR-faglig
    • Presseetikk
    • Krisehåndtering
    • PR-caser
    • Sosiale medier
    • Mediekritikk
    • Om PR
    • Om PR-bransjen
    • Dagens budskap
  • Kontakt/Om AC
  • PFU-klage
  • Foredrag
    • Utviklingstrender i pressen
    • PR vs. markedsføring
    • Talspersoners presseetiske rettigheter

Mediekuppet

Glem alt det dumme Idar Vollvik har gjort siden 2005! Mediekuppet handler om Vollviks geniale PR-innsats for Chess frem til han solgte seg ut. Dette er en bok med stor lærings- og inspirasjonsverdi for alle som arbeider med PR.
«Mediekuppet» er innsidehistorien om PR-metodene, -grepene og –triksene som ga Chess 7000 medieoppslag på 3 år. Her får du informasjonsverktøy tilpasset en ny mediehverdag, som gjør det lettere å lykkes med informasjon, PR og markedsføring. Alle som jobber med kommunikasjon kan dra nytte av erfaringene fra Chess-caset. Som Per Morten Hoff i IKT-Norge sier: ”Mange har mye å lære selv om man ikke ønsker å eksponere seg like mye som Idar Vollvik.” Best av alt: Mediekuppet er ikke nok en kjedelig fagbok! Tor Odland, kommunikasjonsdirektør i Opera Software: ”Boken er ikke bare morsom for alle som driver med kommunikasjon. Den er morsom for alle.” Du kommer til å lære svært verdifulle ting om informasjon og mediehåndtering ved å lese «Mediekuppet» – og du vil more deg stort mens du gjør det!

Les mer om boken og bestill den her

Del dette:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-post
  • Skriv ut

Copyright © 2023 · AndersCappelen.no · Utviklet av wenet.no